מדידות פנים בשיפוץ ובנייה

מדידות לאדריכלות ובנייה מעולם לא היו פשוטים יותר!
עם הסריקות האינטראקטיביות שלנו אתם יכולים בכל רגע להכנס לסריקה ולהוציא מידות של כל חלק ופינה באתר הבנייה שלכם, או לקבל תוכנית אדריכלית של המצב הקיים כקובץ PDF, אוטוקאד או מודל רוויט תלת־מימדי, המופקים במהירות מהסריקה.

*הסריקה אינה מחליפה מודד מוסמך

מדידה לפני שיפוץ, תוכנית מתאר, תוכנית מצב קיים, מודד מוסמך

מתכננים את
השיפוץ הבא?

לפני שיפוץ? שירות הסריקה שלנו יאפשר לכם לקבל בקלות את כל המידות הנחוצות לכם לצורך תכנון וקבלת הצעות מחיר. בנוסף אתם מקבלים סיור וירטואלי זמין שיאפשר לכם לראות במבט־על את כל הבית ולראות את כל האופציות לשינוי שתרצו לשנות.

מודד מוסמך, מדידה באתר בנייה, הוצאת תוכניות, קוסטרוקטור, מעקב תשתיות

צריכים מדידה
באתר הבנייה

צריכים מדידה לאתר הבניה שלכם?
תתקדמו! עם הסריקות שלנו אתם חוסכים זמן וכסף על המדידה, ומקבלים סריקה שזמינה לכם בכל זמן וכל מקום להוצאת כל מידה שהיא מהמבנה. ובתוספת תוכלו לקבל גם תוכנית Autocad 2D או Revit 3D!

בניית בית, קבלן מפתח, קבלן וילות, בית פרטי, קונסטרוקציה

מתחילים לבנות את
הבית שלכם?

התחלת לבנות את בית החלומות שלכם?
מזל־טוב
עם הסריקות שלנו תוכלו לקבל בכל מקום ובכל זמן סיור באתר ולראות את התקדמות הבנייה ולקבל מידות לצורך תכנון ועיצוב, בקלות ומהירות.

מדידות לקבלנים ואדריכלים

סריקות תלת־מימדיות לצורך מדידות

סריקת תלת מימדית היא טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת ליצור מודל תלת מימדי מדויק של אתר הבנייה או הבית. הסריקות משמשות למגוון רחב של מטרות, כולל יצירת סיורים וירטואליים, מדידות, הנדסה לאחור ועוד.

היתרונות של הוצאת מדידות דרך סריקה תלת־מימדית

הסריקה מהירה ותוך זמן קצר אתם מקבלים סריקה כוללת של כל המבנה, ואם אתם רוצים יש אפשרות להוציא ממנה בקלות גם תוכנית מדידה דו מימדית בAutocad או תלת מימדית בRevit.

חיסכון בזמן

את הסריקה מבצעת המצלמה הייחודית וחוסכת זמן יקר ובהתאמה גם כסף ולכן זולה ממודד שמגיע לשטח לסרוק. בנוסף, הסריקה משמשת למספר דברים כמו מעקב התקדמות העבודה, הצגה ללקוחות, ומדידות וחוסכת ומכסה לכם דברים רבים בתוכה.

חיסכון בכסף

לאחר הוצאת הסריקה היא זמינה לכם בכל זמן ומכל מקום. בקלות אפשר להכנס לסריקה ולקחת כל מידה מכל חלק בסריקה, לצורך הזמנת חומרים, חשבונות חלקיים ועוד.

זמינות

תהליך בנייה - סריקות בשלבים שונים של הפרויקט

סריקות בשלבים שונים של הפרויקט מאפשרת מעקב תשתיות מדוייק, אפשרות לביצוע מעקב תשלומים על פי הוכחות מהשטח, הוצאת מידות שונות מהסריקה והצגת ההתקדמות ללקוח.

למה צריך סריקה תלת מימדית בתכנון אדרכלי ובנייה?

בעזרת הסריקות אתם יכולים להוציא כל מידה מכל פינה מהאתר שלכם, בקלות, בלי לזוז מהספה. צריכים להזמין ריצוף? תכנסו לסריקה בקלות ותוציאו את מידות השטח בצורה פשוטה ואינטראקטיבית.

באמצעות שירותי הסריקה, איפיון העבודה וחישובי הכמויות שלנו, ניתן בקלות ובאופן מבוקר לבצע אומדנים מדוייקים בלי ניחושים ובלי פיספוסים, בכל שלב של הפרויקט.

באמצעות הסריקות התלת מימדיות שלנו, לאחר סריקת השטח, אתם יכולים לקבל תוכניות PDF, אוטוקאד או אפילו מודל רוויט תלת מימדי!, חסכנו לכם את כל הזמן שהייתם יושבים על הוצאת התוכניות בקלות.

נגמרו הימים של טעויות במעקב התשתיות, מהיום אתם בקלות נכנסים לסריקה ורואים בדיוק היכן מונחות כל התשתיות שלכם, ונגמרו הטעויות, ההוצאות והתיקונים המיותרים.

היום אתם יכולים להראות את העבודה ללקוח בצורה הכי מושכת ואינטראקטיבית שאפשר. בשליחת הלינק הם יכולים לראות את התקדמות העבודה שלהם בלי הטירחה של ההגעה לאתר, ובלי בזבוז הזמן שלכם ושלהם.

בביקורת ומעקב חשבונות מאוד חשוב לדעת מה נעשה בפועל מול מה שהקבלן דורש לתשלום, בביצוע סריקות חודשיות באתר, ניתן בקלות להכנס ולראות את ההשוואה בין מה שנעשה החודש למה שנעשה בחודשים הקודמים, וכך לתאם מול התשלומים הנדרשים בלי ויכוחים, ובלי הוצאות כפולות.

Scroll to Top
דילוג לתוכן