סריקות לאדריכלים ומעצבי פנים

אדריכלים ומעצבי פנים יכולים לקחת את העסק שלהם ולהפוך אותו למרשים יותר, רווחי יותר ומצליח יותר. בעזרת הסריקות התלת מימדיות לאורך הבנייה אתם יכולים לבצע בקלות ומכל מקום פיקוח עליון, להוציא מידות ותוכניות בקלות מהסריקה, להראות התקדמות ללקוחות שלכם ואפילו למקם ריהוט אופציונלי לצורך ההדמיה!
עם כזה כלי עבודה, אתם יכולים להתרכז במה שבאמת חשוב

חשיפה, בית פתוח, בתים למכירה, מתווך, נדלן, סיור וירטואלי

ככה מבצעים
פיקוח עליון

עם הסריקות התלת מימדיות בתהליך הבנייה אתם יכולים לא רק לראות מה קורה באתר שלכם בתלת מימד, אלא גם לתת ללקוחות שלכם תחושה שהם יכולים לראות את התהליך כולו ולהיות חלק ממנו.

בית פתוח למכירה, מתווכי נדלן, מתווכים, נכסים למכירה

מדידות באתר
הבנייה

כשצריכים להזמין חומרים או ריהוט, כשיש שינויים באתר, ואפילו כשצריך לעשות מעקב חשבונות, הסריקה זמינה לכם 24/7, ואתם יכולים בקלות להוציא מידות, וגם לקבל תוכניות בדו או תלת מימד מבלי להחליף את הפיג'מה.

בתים למכירה, בתים להשכרה, נדלן, נדל"ן, מתווכים, בתים להשכרה בבאר שבע, בתים למכירה בדרום

סריקה אחת שווה
מליון מילים

סיימתם פרויקט? היום כבר לא מציגים את תיק העבודות שלכם בתמונות – מתקדמים לסיור וירטואלי ומאפשרים ללקוחות הבאים שלכם לקבל סיור אינטראקטיבי חווייתי שבהחלט ישנה את שם המשחק.

מדידות לקבלנים ואדריכלים

מהפכה בעולם המדידות והתכנון לקבלנים ואדריכלים

ברוכים הבאים לעידן חדש של דיוק ויעילות בענף הבנייה והתכנון. עם שירות הסריקה התלת־מימדית המתקדם שלנו, אתם מקבלים לא רק תמונה מלאה ומדויקת של הנכס, אלא גם את היכולת למדוד ולתכנן בקלות מוחלטת. נגמרו הימים שבהם הייתם צריכים להמתין למודד מוסמך ולתהליך ארוך ומייגע של הכנת תוכניות.

חווית מדידה בלתי תלויה ומהירה

השירות שלנו מאפשר לכם להוציא מידות ולקבל תוכניות בפורמטים כמו PDF, AutoCAD או Revit, בדו־מימד או בתלת־מימד, בזמן אמת ובלחיצת כפתור. המידע הזמין באופן מיידי מאפשר לכם לתכנן את הפרויקטים שלכם בצורה אופטימלית ולהתמקד במה שבאמת חשוב – הבנייה עצמה.

נוחות בלתי מתפשרת

בזכות טכנולוגיית הסריקה המתקדמת, אנו מספקים סריקות באיכות גבוהה שמראות כל פינה וממד בנכס. סרגל המדידה המוטמע בסיור הווירטואלי מאפשר לכם לבחון ולהתאים את כל פרט ופרט לחלל האמיתי, מה שמבטיח שכל תוכנית תכנון תהיה מדויקת ומותאמת אישית לצרכים שלכם.

שיפור היעילות וחיסכון בזמן

היכולת לקבל תוכניות מוכנות ומדויקות בזמן קצר מאפשרת חיסכון משמעותי בזמן היקר שלכם ושל הפרויקט שלכם, ומאפשרת לכם להתמקד בדברים החשובים באמת.

למה אדריכלים ומעצבים צריכים סריקות תלת מימדיות?

איזה דרך להשוויץ בעבודות שלכם יכולה להיות יותר טובה מלתת ללקוחות שלכם טעימה אמיתית מהמקום, מהתחושות, האווירה, הצבעוניות והחומרים בתלת מימד?

ביצוע סריקות תקופתיות באתר הבנייה מאפשר גם לכם לבצע פיקוח עליון מרחוק ולוודא שהכל נבנה לפי הדרישות, וגם ללקוחות להרגיש שהם חלק בלתי נפרד מהתהליך

אין פרויקט בנייה שלא קורים בו שינויים תוך כדי תהליך, הסריקות שלנו מאפשרות לכם לקחת מדידות ולהוציא תוכניות בקלות מהשטח בלי לצאת מהבית.

סיורים וירטואליים יכולים לעזור למתווכים להגדיל את סיכויי המכירה של הנכסים שלהם. הם יכולים לסייע ללקוחות לקבל תמונה טובה יותר של הנכס, ולכן הם יכולים לתרום להחלטה מהירה יותר לרכישה.

בעיצוב פנים ואדריכלות, לריהוט יש משקל בלתי נפרד, הסריקות שלנו נותנות לכם אפשרות לרהט את הנכס בצורה וירטואלית ולשפר אותו בקלות

Scroll to Top
דילוג לתוכן